چاپ سابلیمیشن چیست؟

در سایت زرین چاپ جمله‌های مثل «نوع چاپ: سابلیمیشن» رو زیاد دیدید. اجازه دهید کمی بیشتر در مورد سابلیمیشن صحبت کنیم.

چاپ سابلیمیشن که به نام چاپ حرارتی نیز شناخته می‌شود، یکی از بهترین روش‌های چاپ بر روی اشیاء به حساب می‌آید. اساس کار چاپ سابلیمیشن بر پایه تصعید مواد بوده و با این کار جوهر از کاغذ مخصوص به جنس مورد نظر منتقل می‌شود.

کیفیت چاپ در این روش بسیار بالاست. بعد از چاپ طرح پاک نخواهد شد، قابل شست‌وشو بوده و بالاخره با توجه به هزینه پایین آن نسبت به سایر روش‌های چاپ بر روی سطوح می‌توان حتی یک عدد سفارش را با کیفیت بالا و در سریع‌ترین زمان انجام داد.

برای شروع کار سابلیمیشن یک عدد پرینتر جوهر افشان، کاغذ مخصوص سابلیمیشن، دستگاه پرس حرارتی و چسب نسوز لازم است. با این موارد می‌توان با کیفیت عالی عکس و طرح مورد نظر را بر روی سطح مورد نظر چاپ کرد.

به عنوان مثال برای چاپ عکس بر روی ساعت، ابتدا عکس را بر روی کاغذ مخصوص پرینت کرده، کاغذ را بر روی ساعت خام با چسب نسوز می‌چسبانیم و سپس با دستگاه پرس حرارتی، پرس می‌کنیم. بعد از چند دقیقه عکس مورد نظر بر روی ساعت چاپ شده و آماده است.

با زرین چاپ می‌تونید ایده‌هاتون رو چاپ کنید… عکسهای زیباتون رو بر روی محصول دلخواهتون چاپ و برای همیشه لحظه‌های زیباتون رو جاودانه کنین…

برای انتخاب محصول مورد نظر و چاپ عکس دلخواه‌تون، اینجا ضربه بزنید.

توجه کنید با سابلیمیشن امکان چاپ بر روی هر جسمی نیست و قبل از چاپ باید آن جسم با ماده مخصوصی آماده شود. برای مثال برای اینکه بتوان بر روی MDF یا ساعت، یا لیوان و … با سابلیمیشن بصورت مستقیم چاپ کرد باید ماده مخصوصی بر روی آن زده شود تا جسم آماده چاپ شود.

زرین چاپ با تجربه چند ساله تمامی محصولات مورد نیاز برای چاپ را تولید کرده است. بنابراین در زرین چاپ از صفر تا صد کار؛ با کیفیت بسیار بالا انجام می‌شود.

در ادامه می‌توانید نمونه‌ای از محصولات سابلیمیشن تولیدی زرین چاپ را مشاهده نمایید:

در صورت داشتن هرگونه پرسش با ما تماس بگیرید.

4 دیدگاه

  1. 3epideh

    14 آذر 1399 at 11:01 ب.ظ

    جالب بود برام تاحالا نمیدونستم چجوری روی وسایل طرح چاپ میکنن.و امشب متوجه شدم و علاقمند ب این شغل.واقعا برام جذاب و جالب بود

  2. 3epideh

    14 آذر 1399 at 11:03 ب.ظ

    عالی و جالب بود برام تاالان نمیدونستم ک چجوری روی وسایل طرح و نقش چاپ میکنن.خوشم اومد و مایلم بتونم این شغل روشروع کنم و دراین زمینه فعالیت کنم

  3. کامران

    1 اردیبهشت 1401 at 8:43 ق.ظ

    عالی و جالب بود برام تا الان نمیدونستم که چجوری روی وسایل طرح و نقش چاپ می‌کنن. خوشم اومد و مایلم بتونم این شغل را شروع کنم و در این زمینه فعالیت کنم

دیدگاهتان را بنویسید

با افتخار آماده پذیرش هنرمندان، طراحان دیجیتال و عکاسان مبتکر هستیم!


» اگر شما در زمینه‌های فتوشاپ، طراحی دیجیتال یا عکاسی تجربه دارید
» اگر آتلیه عکاسی و یا دفتر طراحی و چاپ دارید
» اگر بازاریابی حرفه‌ای هستنید

الان وقتشه که از استعداد، هنر و مهارتی که دارید کسب درآمد کنید.

براحتی می‌توانید بر روی محصولات زرین چاپ طراحی کنید و در فروشگاه خودتان محصول زیباتون رو بفروشید. شما برای خودتان کار می‌کنید و زرین چاپ به راه‌اندازی کسب‌و‌کار آنلاین شما رونق می‌بخشد. فقط چند کلیک تا افتتاح شعبه‌ی آنلاین کسب‌و‌کارتان فاصله دارید.

برای اطلاعات بیشتر بر روی دکمه زیر ضربه بزنید: فروشنده شو!

از تخفیف‌های استثنایی به آسانی باخبر شوید!


زرین چاپ را دنبال کنید