رویه انجام و ارسال سفارش

پیش از هر چیز، از شما مشتری عزیز بابت انتخاب و خرید از زرین چاپ تشکر می‌کنیم و با افتخار سفارش‌تان را انجام و برای‌تان ارسال خواهیم کرد.

پس از ثبت سفارش شما در سایت زرین چاپ، سفارش پردازش شده و عکس‌ ارسالی شما به واحد طراحی ارجاع می‌گردد. واحد طراحی تصاویر ارسالی را با توجه به محصولی که برای چاپ انتخاب کرده‌اید، بررسی می‌کند.

در صورتی که عکس شما برای چاپ مناسب باشد واحد طراحی اصلاحاتی مانند تنظیم رنگ و نور و… را انجام داده و به واحد چاپ ارسال می‌کند. سفارش‌ها به نوبت چاپ، بسته‌بندی و ارسال می‌شوند.

در صورتی که عکس شما برای چاپ مناسب نباشد، واحد طراحی به پشتیبانی اطلاع داده، پشتیبان به شما برای تغییر عکس و هماهنگی‌های بیشتر پیام خواهند داد تا نسبت به تغییر و ارسال عکس با کیفیت اقدام فرمایید.

از آنجایی که کیفیت چاپ برای ما بسیار مهم است، تمام تلاش‌مون رو انجام میدیم که عکس ارسال شما در بهترین حالت برای چاپ قرار بگیرد.

پس از چاپ و انجام سفارش، سفارش شما بصورت استاندارد با ضربه‌گیر و فوم بسته‌بندی شده و تحویل پست، تیپاکس یا باربری (به انتخاب شما) می‌گردد.

❗️زرین‌چاپ هیچ تعهدی نسبت به تأخیر توسط شرکت‌های پست و باربری ندارد.

پس از تحویل سفارش به شرکت‌های حمل و نقل، روند کار از زرین چاپ خارج شده و بعد از آن همه چیز بستگی به شرکت حمل و نقل دارد.

زمان تحویل سفارش‌ها با پست پیشتاز حدودا ۳ روز از زمان تحویل به پست طول میکشه. که این زمان‌ها با توجه به مقصد متغیر می‌باشد.

همچنین در صورت ارسال با تیپاکس با توجه به مقصد از یک تا سه روز حدودا زمان خواهد برد. (مقصد باید نمایندگی تیپاکس رو داشته باشه)

در صورت نیاز شما به انجام کار فوری و خارج از نوبت، لازم است تا قبل از ثبت سفارش حتما پیام داده و هماهنگی‌های لازم انجام شود.

هزینه‌های مربوط به حمل در قسمت سبد خرید با توجه به نوع ارسال نشان داده می‌شود.

با افتخار آماده پذیرش هنرمندان، طراحان دیجیتال و عکاسان مبتکر هستیم!


» اگر شما در زمینه‌های فتوشاپ، طراحی دیجیتال یا عکاسی تجربه دارید
» اگر آتلیه عکاسی و یا دفتر طراحی و چاپ دارید
» اگر بازاریابی حرفه‌ای هستنید

الان وقتشه که از استعداد، هنر و مهارتی که دارید کسب درآمد کنید.

براحتی می‌توانید بر روی محصولات زرین چاپ طراحی کنید و در فروشگاه خودتان محصول زیباتون رو بفروشید. شما برای خودتان کار می‌کنید و زرین چاپ به راه‌اندازی کسب‌و‌کار آنلاین شما رونق می‌بخشد. فقط چند کلیک تا افتتاح شعبه‌ی آنلاین کسب‌و‌کارتان فاصله دارید.

برای اطلاعات بیشتر بر روی دکمه زیر ضربه بزنید: فروشنده شو!

از تخفیف‌های استثنایی به آسانی باخبر شوید!


زرین چاپ را دنبال کنید