شرایط و قوانین استفاده از خدمات زرین چاپ

بسیار ممنونیم که ما را برای ثبت لحظه‌های زیباتون انتخاب کردین. خواهشمند است موارد زیر جهت استفاده از خدمات سایت زرین چاپ را به دقت ملاحظه فرمایید.


ورود کاربران به وب‏‌سایت زرین چاپ و  ثبت سفارش در سایت به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات است.

توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان و به هر نحو (اینترنتی یا حضوری) به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین زرین چاپ از سوی کاربر است.

قوانین عمومی

زرین چاپ تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

شرایط چاپ عکس

عکس های ارسالی باید منطبق بر قوانین جاری کشور باشند. عکس‌های ارسالی با دقت ویژه در سرورهای زرین چاپ ذخیره و پس از چاپ از سرورها پاک خواهند شد.

زرین چاپ متعهد است تا حد توان حریم شخصی کاربران را رعایت کرده و اطلاعات آنان را به هیچ وجه در اختیار غیر، قرار نخواهد داد.

کیفیت تصاویر چاپ شده ارتباط مستقیمی با کیفیت تصاویر ارسالی دارد. به منظور جلب رضایت و اطمینان از محصول نهایی، در صورتی که کیفیت تصویر ثبت شده بسیار پایین و غیرقابل چاپ باشد، واحد طراحی زرین چاپ با شما هماهنگ کرده و به شما اطلاع خواهد داد.

در صورت لزوم به طراحی، پس از دریافت نقطه نظر مشتری گرامی و طبق پیشنهادهای ایشان طراحی انجام و برای تأیید به ایشان ارسال میگردد. پس از آن در صورت لزوم برای تغییرات جزیی، این تغییرات انجام می‌شود. انجام تغییرات تا ۲ مرتبه رایگان می‌باشد. بدیهی است برای تغییرات بیشتر یا تغییر طراحی به نحوی که کاملا با گفته‌های اولیه متفاوت باشد مستلزم پرداخت هزینه طراحی بصورت جداگانه است.

در تمامی کارهای چاپی امکان تغییر رنگ ۱۰ تا ۱۵ درصد وجود دارد. (بخصوص در طیف رنگهای خاکستری).

نحوه ارتباط و پشتیبانی

در صورت داشتن هرگونه پرسش در ارتباط با نحوه سفارش، محصولات و … می‌توانید با ما از طریق فرم تماس در سایت تماس بگیرید. هم‌چنین می‌توانید از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید:

  • تلفن دفتر تهران: ۴۶۱۵ ۴۴۵۸ – ۰۲۱
  • تلفن کارگاه: ۲۹۲۸ ۴۴۳۶ – ۰۷۱
  • تلفن همراه: ۰۶۸۶ ۳۴۹ ۰۹۳۵

همچنین می‌توانید به آی دی ما در تلگرام @zarinchap یا واتس آپ پیام دهید.

سامانه پیامک ۰۶۸ ۳۴۹ ۹۳۵ ۳۰۰۰۸ تنها شماره‌ای است که زرین چاپ از طریق آن به کاربران پیامک ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان زرین چاپ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام زرین چاپ است.
در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی به ما اطلاع دهید.

همچنین با این شماره وضعیت سفارش‌ها، به اطلاع شما کاربران عزیز خواهد رسید.

شرایط بازگرداندن کالا

  • در صورتی که کالا ایراد فیزیکی داشته باشد، یا مشخصات آن با مشخصات مندرج در سایت مغایرت داشته باشد. لازم است حداکثر تا 1 روز کاری پس از دریافت کالا به واحد پشتیبانی زرین چاپ تماس گرفته و اطلاع داده شود. در صورت تایید واحد فنی، کالا مرجوع شده و کالای جدید به کاربر ارسال خواهد شد.

    توجه: سایزهای تی‌شرت ممکن است ۳ یا ۴ سانتی‌متر به نسبت سایزهای درج شده در سایت کمتر یا بیشتر باشد. هنگام انتخاب سایز تیشرت، به هیچ وجه نباید فقط از روی اسم سایز مثلا S «اسمال» سایز رو انتخاب کنید و باید حتما طبق راهنمایی که در صفحه محصول هست با خط کش اندازه گیری کنید و سایز مناسب را انتخاب نمایید.
  • در صورت آسیب دیدن و شکستن کالا
    با توجه به بسته‌بندی مناسب و استفاده از ضربه گیر در کارتن محصولات شکستنی، پس از تحویل سفارش به شرکت‌های حمل و نقل (پست، تیپاکس یا اتوبوس) مسئولیت آن به عهده شرکت مذکور می‌باشد. در اینصورت در صورت شکستن محصول، در صورتی که آسیب دیدگی به تایید شرکت حمل کننده برسد، زرین چاپ متعهد می‌شود سفارش را دوباره برای مشتری انجام داده و ارسال کند، در صورت عدم تأیید شرکت حمل کننده، زرین چاپ مسئولیتی در این‌باره ندارد.
    (با توجه به بیمه بودن مرسولات لازم هست تا در زمان دریافت محصول از سالم بودن آن مطمئن شوید و در صورت آسیب دیدگی حتما صورتجلسه تنظیم گردد تا خسارت از بیمه دریافت شود.)

اگر بسته هنگام تحویل آسیب دیده بود یا پارگی داشت، در حضور مأمور پست قبل از باز کردن آن از بسته عکس بگیرید و سپس بسته را باز کنید. در صورتی که سفارش آسیب دیده بود، می‌توان با استفاده از عکسی که گرفته شده و اثبات آسیب دیدن بسته توسط پست، درخواست غرامت کرده و خسارت را جبران نمود.

  • ایراد در چاپ
    زرین چاپ با استفاده از بهترین مواد و افراد متخصص، همواره سعی می‌کند بهترین کیفیت چاپ را ارائه داده تا محصول ارائه شده، بالاترین کیفیت را داشته باشد.
    در صورتی که ایرادی در نحوه چاپ وجود دارد و یا عکس چاپ شده مغایر با عکس آپلود شده در سایت هست. لازم است تا حداکثر ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا به زرین چاپ اطلاع داده شود تا پی‌گیری‌های لازم انجام گیرد. در صورت تایید واحد فنی، کالا دوباره چاپ شده و برای شما ارسال خواهد شد.
  • مغایرت در چاپ
    با توجه به اینکه عکس‌های ثبت شده برای سفارش‌ها در سایت پس از چاپ، و پس از مدت زمان مشخص به طور کلی از سرورهای زرین چاپ پاک می‌شوند، هر گونه مغایرت در چاپ باید بلافاصله و حداکثر پس از ۲۴ ساعت از زمان تحویل به واحد پشتیبانی گزارش داده شود. بدیهی‌هست هر گونه ادعا در مورد مغایرت چاپ پس از این زمان و با حذف عکس‌های ارسالی قابل پیگیری و استناد نبوده و مشتری حق هیچ‌گونه اعتراضی را نخواهد داشت.
  • در صورتی که کالا دچار ایراد بوده و مشکل با تأیید واحد فنی از زرین چاپ باشد، هزینه های مرجوع کردن کالا و ارسال دوباره به عهده زرین چاپ خواهد بود. در غیر اینصورت هزینه‌های ارسال و یا چاپ مجدد به عهده مشتری می‌باشد.
  • ❗️زرین‌چاپ هیچ تعهدی نسبت به تأخیر توسط شرکت‌های پست و باربری ندارد.

شرایط برگشت وجه
در دو صورت امکان برگشت وجه وجود دارد:

  1. به یکی از دلایل که در بالا ذکر شده و کالا ایراد داشته باشد
  2. قبل از انجام یا چاپ سفارش

در صورتی که طبق سفارش مشتری نیاز به تولید اختصاصی و یا طراحی خاص داشته باشد و فرآیندهای تولید و طراحی آغاز شده باشد امکان استرداد و یا لغو سفارش وجود ندارد.

نحوه برگشت وجه:

پس از تأیید واحد پشتیبانی و مالی مبنی بر استرداد وجه، نیاز هست که مشتری گرامی به صورت زیر اقدام نماید:

دقیقا با همان شماره موبایلی که سفارش ثبت شده، به شماره موبایل زرین چاپ 09353490686 پیامک بزنید و اطلاعات زیر را بنویسید:

  • نام و نام خانوادگی
  • شماره سفارش
  • شماره حساب یا کارت «حتما باید به نام شخص سفارش دهنده باشد.»

در صورتی که شماره کارت یا حساب اعلامی مغایر با نام سفارش دهنده باشد، به هیچ وجه مبلغ انتقال داده نخواهد شد.

در صورت انتقال بصورت کارت به کارت مبلغ کارمزد بانکی از مبلغ کل کسر میگردد.

در صورت درست بودن تمامی اطلاعات، حدودا طی دو روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

زرین چاپ می‌تواند هر قسمتی از این قرارداد را هر زمان و بدون اطلاع قبلی تغییر دهد. متن قرارداد همیشه برروی سایت قابل مشاهده است. درصورتیکه در هر زمانی با این قرارداد مخالف بودید می‌توانید عضویت خود را از سایت حذف کنید، یا در صورت عدم عضویت و استفاده از خدمات بصورت حضوری، خریدی انجام ندهید. خرید از زرین چاپ به هر نحو به معنای پذیرش کامل قرارداد خواهد بود.

با افتخار آماده پذیرش هنرمندان، طراحان دیجیتال و عکاسان مبتکر هستیم!


» اگر شما در زمینه‌های فتوشاپ، طراحی دیجیتال یا عکاسی تجربه دارید
» اگر آتلیه عکاسی و یا دفتر طراحی و چاپ دارید
» اگر بازاریابی حرفه‌ای هستنید

الان وقتشه که از استعداد، هنر و مهارتی که دارید کسب درآمد کنید.

براحتی می‌توانید بر روی محصولات زرین چاپ طراحی کنید و در فروشگاه خودتان محصول زیباتون رو بفروشید. شما برای خودتان کار می‌کنید و زرین چاپ به راه‌اندازی کسب‌و‌کار آنلاین شما رونق می‌بخشد. فقط چند کلیک تا افتتاح شعبه‌ی آنلاین کسب‌و‌کارتان فاصله دارید.

برای اطلاعات بیشتر بر روی دکمه زیر ضربه بزنید: فروشنده شو!

از تخفیف‌های استثنایی به آسانی باخبر شوید!


زرین چاپ را دنبال کنید