فروش مواد خام سابلیمیشن

چند سالی‌ست که صنعت سابلیمیشن وارد ایران شده است. با توجه به کیفیت بسیار بالای چاپ سابلیمیشن، امکان چاپ تک و تعداد و ماندگاری بسیار بالا این نوع چاپ، این صنعت نوپا بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

هم‌اکنون پس از گذشت چندین سال، نبود محصولات جدید و به‌روز در این صنعت، به یکی از مشکلات آن تبدیل شده است. بطوری که وقتی شروع به راه‌اندازی زرین چاپ کردیم، فقط با چند محصول ساده و روتین روبرو شدیم که در همه این سال‌ها هیچ تغییری نکرده بود.

در چاپ سابلیمیشن، کیفیت چاپ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در یک چاپ با کیفیت، بدون دغدغه براحتی می‌توانید عکس و طرح دلخواه‌تان را بر روی سطوح چاپ کنید و از کیفیت آن لذت ببرید.

برای رسیدن به کیفیت چاپ برتر در چاپ سابلیمیشن چند متغیر هستند که نقش اساسی دارند:

  1. کیفیت مواد خام سابلیمیشن
  2. کیفیت مواد مصرفی از قبیل کاغذ و جوهر
  3. دستگاه
  4. و البته کیفیت عکس

 

4 – کیفیت عکس

از آخر شروع می‌کنیم! از بدیهی‌ترین گزینه، که همان کیفیت عکس‌هاست. در چاپ سابلیمیشن، کیفیت چاپ کاملاً به کیفیت عکس وابسته است، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از کیفیت مناسب استفاده کنید. اما چه‌طور بفهمیم که عکسی که داریم برای چاپ مناسب هست یا نه؟ به سادگی! کافیه این مقاله رو مطالعه کنید.

3- دستگاه

در چاپ سابلیمیشن، حرارت نقش بسیار مهمی دارد. اگر دستگاه به خوبی حرارت تولید نکند یا صفحه پرس دستگاه صاف نباشد یا به طور یکنواخت حرارت را به همه صفحه انتقال ندهد، بدون شک، چاپ خوبی نخواهید داشت! پس در انتخاب دستگاه بسیار دقت کنید.

2- مواد مصرفی: کاغذ، جوهر و…

اگر جوهر کیفیت نداشته باشد، به خوبی عمل تصعید انجام نخواهد شد و اگر کاغذ خوب نباشد، عمل انتقال آنطور که شایسته یک چاپ خوب است، رخ نخواهد داد. پس هر دو بسیار مهم هستند.

1- مواد خام سابلیمیشن

و اما شاید بتوان گفت که از لیست بالا، مواد خام سابلیمیشن رکن اساسی و شالوده را بازی می‌کند که درصورت ایراد، بهترین مواد مصرفی، گران‌ترین دستگاه‌ها و با کیفیت‌ترین عکسها هم با چاپی افتضاح روبرو می‌شوند.

با چاپ سابلیمیشن امکان چاپ روی هر نوع جنسی وجود ندارد! اول از همه باید جنس توانایی تحمل حرارت بالا را داشته باشد و دوم باید ماده‌ای مخصوص بر روی جسم زده شود تا جسم برای چاپ آماده گردد.

پس با سابلیمیشن هیچ‌گاه نمیتوان روی لیوان‌های پلاستیکی معمولی یا یکبار مصرف چاپ کرد، چرا که به محض پرس دستگاه، پلاستیک بخت برگشته، چون ابر بهاران گریه کرده و اشک آن از دستگاه روان شده و آب خواهد شد و دستگاه را نیز به خرابی خواهد کشاند 🙂

در نقطه مقابل؛ MDF جنس بسیار ایده‌آل برای سابلیمیشن هست. به شرطه‌ها و شروطه‌ها و آن شرط این است که آن ماده که پیش‌تر صحبتش شد بر روی MDF زده شده و آماده چاپ شده باشد.

وقتی شروع به کار کردیم، تنوعی نبود و سال‌های سال بود که همان محصولات همیشگی ارائه میشد! حسرت محصولات خارجی هم نمیخوردیم چون آنها هم چیزی نبود که ما نیاز داشته باشم 🙂

پس بهترین کار دست شستن از واردات و تولید محصولات داخلی و با کیفیت بود. آستین‌ها رو بالا زده و چند سال اول را، بر روی آن ماده مرموز که برای سابلیمیشن استفاده میشد تمرکز کردیم، تحقیق و آزمایش و تحقیق و آزمایش و تست و تست و تست… تا بالاخره موفق شدیم.

بله! یافتیم! 🙂

هم‌اکنون مجموعه زرین چاپ با تنوع محصول بیش از ۱۰۰۰ عدد و تولید مواد خام در دسته‌بندی‌های متنوع یکی از با کیفیت‌ترین محصولات در دنیای سابلیمیشن را عرضه می‌کند.

آن‌چه عیان است! چه حاجت به بیان است!

پس بجای نام بردن از کیفیت محصول و چاپ عالی و… توجه شما را به نمونه کارهای بیشماری جلب می‌کنم که همگی توسط زرین چاپ از صفر تا ۱۰۰ انجام شده. همه محصولات خام ما با بهترین کیفیت ممکن تولید و به بازار ایران ارائه می‌شوند.

برای دیدن نمونه کارهای ما اینجا کلیک کنید.

زرین‌چاپ همواره می‌کوشد تا رضایت مشتریان عزیز و همکاران گرامی را فراهم کند و همیشه در تلاش است تا با به‌روز کردن مواد خام، همیشه محصولات تازه‌ای را ارائه نماید.

هم‌اکنون براحتی می‌توانید، ایده‌هاتون رو بر روی تنوع بسیار بالایی از محصولات چاپ کنید. یا می‌توانید محصول اختصاصی خودتون رو داشته باشید. برای ساخت اختصاصی با ما تماس بگیرید.

در صورت تمایل برای همکاری و دریافت تخفیف ویژه برای خرید محصولات چاپی
به صفحه «فروشنده شو!» مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

با افتخار آماده پذیرش هنرمندان، طراحان دیجیتال و عکاسان مبتکر هستیم!


» اگر شما در زمینه‌های فتوشاپ، طراحی دیجیتال یا عکاسی تجربه دارید
» اگر آتلیه عکاسی و یا دفتر طراحی و چاپ دارید
» اگر بازاریابی حرفه‌ای هستنید

الان وقتشه که از استعداد، هنر و مهارتی که دارید کسب درآمد کنید.

براحتی می‌توانید بر روی محصولات زرین چاپ طراحی کنید و در فروشگاه خودتان محصول زیباتون رو بفروشید. شما برای خودتان کار می‌کنید و زرین چاپ به راه‌اندازی کسب‌و‌کار آنلاین شما رونق می‌بخشد. فقط چند کلیک تا افتتاح شعبه‌ی آنلاین کسب‌و‌کارتان فاصله دارید.

برای اطلاعات بیشتر بر روی دکمه زیر ضربه بزنید: فروشنده شو!

از تخفیف‌های استثنایی به آسانی باخبر شوید!


زرین چاپ را دنبال کنید