چاپ بر روی آینه

آینه‌های رومیزی، آینه‌های دستی و آینه‌های جیبی محصولات مورد علاقه خانم‌ها و دخترها است. دخترها علاقه خاصی به ست بودن رنگ و طرح وسایلشون دارن، کیف و کفش، رنگ اتاق و وسایل باید کاملا باهم همخوانی داشته باشند. آیا بهتر نیست که آینه که وسیله بسیار کاربردی هست هم دقیقا همان طرحی باشد که شما دوست دارید؟

برای دیدن همه مدل‌های آینه با چاپ عکس اختصاصی اینجا و دیدن همه طرح‌های آماده آینه اینجا کلیک کنید.

آینه‌های گلگلی، آینه‌های با طرح‌های بروز و شیک، با امکان شخصی سازی طرح و رنگ. خیلی جذاب میشه که آینه‌ای که همیشه استفاده می‌کنید، شعری رو داشته باشید که دوستش دارید!

علاوه بر موارد بالا، آینه‌های آرایشی وسایل تبلیغاتی بسیار جذابی برای سالن‌های آرایش، و شرکت‌های مرتبط هستند که با چاپ طرح و لوگو خودشون، محصولی رو ارائه میدهند که همیشه استفاده میشه و برای مخاطب هم دلچسب هست.

چاپ بر روی آینه‌های MDF تولیدی زرین چاپ، با کیفیت بسیار بالا و بصورت کاملا مستقیم انجام میشه. هیچ محدودیتی در چاپ وجود ندارد و هرگونه عکس، طرح و نوشته‌ای با کیفیت بسیار بالا قابل چاپ بر روی آینه هست.

چاپ آینه‌ها ضد آب هست و براحتی می‌توان آن‌ها رو تمیز کرد.

آینه‌های تولیدی زرین چاپ، در دسته‌های چاپ بر روی آینه رومیزی، چاپ بر روی آینه‌های دستی و چاپ بر روی آینه‌های جیبی تولید می‌شوند.

برای دیدن همه مدل‌های آینه با چاپ عکس اختصاصی اینجا و دیدن همه طرح‌های آماده آینه اینجا کلیک کنید.

در صورت داشتن هرگونه پرسش و یا خرید تعداد با تخفیف ویژه با ما تماس بگیرید.

با افتخار آماده پذیرش هنرمندان، طراحان دیجیتال و عکاسان مبتکر هستیم!


» اگر شما در زمینه‌های فتوشاپ، طراحی دیجیتال یا عکاسی تجربه دارید
» اگر آتلیه عکاسی و یا دفتر طراحی و چاپ دارید
» اگر بازاریابی حرفه‌ای هستنید

الان وقتشه که از استعداد، هنر و مهارتی که دارید کسب درآمد کنید.

براحتی می‌توانید بر روی محصولات زرین چاپ طراحی کنید و در فروشگاه خودتان محصول زیباتون رو بفروشید. شما برای خودتان کار می‌کنید و زرین چاپ به راه‌اندازی کسب‌و‌کار آنلاین شما رونق می‌بخشد. فقط چند کلیک تا افتتاح شعبه‌ی آنلاین کسب‌و‌کارتان فاصله دارید.

برای اطلاعات بیشتر بر روی دکمه زیر ضربه بزنید: فروشنده شو!

از تخفیف‌های استثنایی به آسانی باخبر شوید!


زرین چاپ را دنبال کنید